Tiedote Nuorten Ystävien klubitalojen jäsenille ja yhteistyökumppaneille

Nuorten Ystävien ylläpitämät Klubitalo Pönkkä (Oulu), Klubitalo Roihula (Rovaniemi) ja Klubitalo Tönäri (Kajaani) pysyvät suljettuina toistaiseksi. Edelleen olemme kuitenkin olemassa jäseniämme varten. Sulun aikana klubitalotoiminta toteutuu verkossa. Klubitaloilla on omat nettisivut osoitteessa www.nuortenystavat.fi. Nettisivuilta löytyy aina ajantasaisin tieto siitä, mitä klubitaloilla tapahtuu, mihin aikaan ja millä
alustalla.

Klubitalojen viikko-ohjelmat löydät Facebookin yhteisösivuilta:

Facebookissa toimivat myös ePönkkä, eRoihula ja eTönäri -suljetut ryhmät. Niiden kautta järjestetään erilaisia yhteisöllisiä chat- ja ryhmätoimintoja sekä live-lähetyksiä. Jos kotiin kaipaa mielekästä tekemistä, ryhmien lisäksi jäsenillä on mahdollisuus olla hyödyksi koko yhteisölle ja osallistua erilaisiin klubitalojen arjen töihin etäyhteyksin.

Klubitalot löydät myös Instagramista: @klubitaloponkka @klubitalotonari @klubitaloroihula

Näiden lisäksi klubitaloilla käytössä on mm. Whatsapp, Zoom, Discord ja YouTube. Muita mahdollisuuksia, uusia alustoja ja matalan kynnyksen kanavia kokeillaan otetaan käyttöön tarpeen mukaan.

Jäsenillä on mahdollisuus olla yhteydessä klubitalojen henkilökuntaan puhelimitse
virka-aikaan.
Yksilöohjausta ja henkilökohtaista työhönvalmennusta jäsen saa omalta työhönvalmentajaltaan kuten aiemminkin, nyt vain etäyhteyksin.

Jos teillä on kysyttävää oman paikkakuntanne klubitalon toiminnasta, olkaa yhteydessä
Nuorten Ystävien klubitalojen vastaaviin työhönvalmentajiin:
Klubitalo Pönkkä, Taija Hirvonen, p. 044 7341 114, taija.hirvonen@nuortenystavat.fi
Klubitalo Roihula, Jaana Rossi, p. 050 4417 115, jaana.rossi@nuortenystavat.fi
Klubitalo Tönäri, Mari Jääskeläinen, p. 044 7341 559, mari.jaaskelainen@nuortenystavat.fi

Vaikka emme pääsekään kokoontumaan klubitalolle, kohtaamme päivittäin puhelimitse ja
verkon välityksellä. Sulun aikana teemme tehostetusti reach out -työtä klubitalojemme jäsenten tavoittamiseksi. Ketään ei jätetä yksin.

Arvioimme väliaikaisen sulun kestoa Suomen hallituksen ohjeistuksen mukaisesti ja tiedotamme tilanteen etenemisestä.

Lisätiedot:
Lahja Leiviskä