Tiedote Lapin sosiaali- ja terveysturvayhdistyksen verkostoille ja yhteistyökumppaneille

Vuosi 2021 on alkanut Lapin sosiaali- ja terveysturvayhdistyksessä pakkasen raikkaana ja joitakin muutoksia yhdistyksen toimintaan on tullut heti vuoden alusta. Pitkäaikaisen toiminnanjohtajan Mervi Kestilän sijaisena on tammikuussa aloittanut Henna Romppainen. Henna siirtyy järjestökehittäjän tehtävästä Järjestöjen etäpalvelut käyttöön -hankkeesta yhdistyksen toiminnanjohtajan tehtäviin. Hennan tilalla Järjestöjen etäpalvelut käyttöön hankkeessa on aloittanut Laura Tervo tutun järjestökehittäjän Jenny Lundmanin parina.

Järjestöt muutokseen yhteistyössä -hanke päättyi vuoden 2020 loppuun ja kiitämmekin kaikkia hankkeessa mukana olleita ja kehittämistyöhön osallistuneita. Yhdistyksen Järjestöjen etäpalvelut käyttöön -hanke jatkuu vielä maaliskuun loppuun. Järjestöjen etäpalveluista koostuva palvelutarjotin julkaistaan alkuvuodesta lappilaiset.fi sivustolla ja hankkeessa järjestetään etätoimintaan liittyviä koulutuksia helmi-maaliskuun aikana. Seuraa siis tiedotustamme.

Yhdistyksen toiminta jatkuu normaalisti ja uusia hankkeita ollaan suunnittelemassa.

Lapin sosiaali- ja terveysalan järjestöihin liittyvissä yhteistyö- ja verkostoasioissa voi olla jatkossakin yhteydessä.

Hennan tavoitat sähköpostilla henna.romppainen(at)lapinsote.fi tai puhelinnumerosta 040 1646 696.

Toivomme yhteistyökumppaneille, järjestöille ja yhdistyksille iloista ja yhteistyörikasta uutta vuotta 2021.

Asiasanat

tiedote,